آیا تند خوانی درست است یا نه؟

قابل توجه اعضای گروه های درسی :

متاسفانه برخلاف همکاری و پیگیری های بعضی از سرگروه های فعال (مثل بهروز ، مجتبی ، msm و خودم) اعضای دیگر گروه همکاری ای با سرگروه ها نمی کنند و علی رغم حل سوالات توسط سرگروه ها و ارسال اونها برای تایید و نظردادن به اعضا، باز هم جوابی از سایر اعضا به سرگروه ها داده نمیشه که باعث شده یه مقدار دلسردی به همرا بیاره. باید بگم که اگر عضو گروه ها شدید عدم همکاریتون برای چیه؟ اگر نمی خواید همکاری کنید خب بگید وگرنه من مجبور میشم که اعضای کم کار رو حذف کنم همین چند نفری هم که فعال هستند باشند برای من کافیه و با همین تعداد کم هم می تونم کارامو انجام بدم. پس اگر کسی می خواد عضویت خودشو از گروه ها لغو  کنه بگه و گرنه خودم حذف می کنم. البته بعضی از اعضای گروه هم چون دانشجو هستند و الان فصل امتحاناتشون هست خب مسلما گرفتارن که البته این دوستان هم این مطلب رو به من گفتند پس برای این دوستان مشکلی نیست و بعد از امتحانات به گروه ملحق میشن. از من گفتن ...

 کسایی هم که می خوان عضو گروه های درسی بشن لطفا ایمیل بزنن تا فایل نظرسنجی رو براشون بفرستم.

 

در ادامه مطلبی رو می خونید با عنوان آیا تند خوانی درست است یا نه؟ که دوست عزیز و فعال وبلاگ "بهروز" اون رو تهیه کرده که توجه تون رو به مطالعه این مطلب جلب می کنم. با تشکر از ایشون.

 

 

به teenager و ستاره 2 :

گروه درس خوان ها الان کارش رو شروع کرده. برای کسب اطلاعات بیشتر به سرگروه ایمیل بزنید. برای اطلاع از  نام و اعضای گروه های درسی این فایل رو دانلود کنید... ستاره2 من اسم شما رو در گروه درس خوان ها گذاشتم. برای عضویت در گروه درس خوان ها به خودم ایمیل بزنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد